Banka ve Bankacılık işlemleri... Hepimizin yolu mutlaka bir kere onlara düşer. Gerek telefon bankacılığıyla, gerek direkt şubelerden yapılan işlemlerle, gerekse internet bankacılığı yoluyla. Ama ne olursa olsun her şekilde bir iletişim ağının içerisinde buluruz kendimizi. Ancak içlerinden biri var ki çoğu kez kendisi, çeşitli dialoglara sahne olmaktadır.
İşte telefon bankacılığı karşınızda... 444 ile başlayan numaraları çevirdikten sonra Çağrı Merkezi'ne doğru yol almaya başlarız. Hangi bankayı arıyorsanız; başlangıçta geçmeniz gereken Level 1- Level 2- Level 3 türünden aşamalar vardır. Birine basarsınız, o diğer içindeki seçeneklere yönlendirir. Ordan birini seçersiniz öbürüne doğru geçişi sağlarsınız; ve işin sonunda uzun yolları katederek, bir müşteri hizmetleri yetkilisine sonunda ulaşabilirsiniz. İşte Nirvana'ya çıkış gerçekleşmiştir.
Peki ulaştığınız andan itibaren hani öncesinde bizi uyarır ya sistem "Değerli müşterimiz, güvenliğiniz için tüm konuşmalar kayıt altına alınacaktır", bu anons ve sonrası işte sizler için yaratılmış. Eğer canınız biraz sıkıldıysa, haftanın ilk iş gününde yoğunluğun içinde kaybolduysanız; hiç vakit kaybetmeyin ve hemen linke tıklayın. Çünkü emin olun sizi çok eğlenceli işte bu aşamadaki dialoglar bekliyor olacak. Herkese iyi gülmeceler!
BURCU ÖZDER
Yorumlar